Servicevilkår


Unmute greetings ApS
Stavangergade 6, kld. t.v.
2100 København Ø
CVR: 41931507
Mail: team@unmutegreetings.dk

Betaling


Unmute Greetings ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard, Mobilepay Online, American Express.


Betaling bliver trukket på din konto, så snart ordren er lagt, da varen er et specialfremstillet produkt, som ikke kan leveres retur (læs mere under fortrydelsesret).  Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)


Unmute Greetings ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende. Unmute Greetings ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.


Levering


Leveringstiden for din ordre er som tilsvarende i checkout. Alt efter valg af fragtløsning ligger det indenfor 1-6 hverdage. Typisk 1-2 hverdage.  



Fortrydelsesret


Produkterne er personliggjorte, unikke produkter, som kun bliver produceret til netop din bestilling. Derfor kan vi ikke tage produktet tilbage på samme måde, som med andre typer standardprodukter. Den almindelige returret gælder derfor ikke. Lever produktet ikke op til din forventning med hensyn til kvalitet, så skriv eller ring til os, så prøve vi at finde en løsning til dig. Vil du annullere en ordre så kontakt os straks. Vi kan dog ikke garantere at ordren bliver returneret, på trods af at du har kontaktet os straks efter bestilling. Hvis ikke din specialdesignede Unmute allerede er sat i produktion kan vi returnere ordren. 


Da hver Unmute er forskellig, og dermed går under kategorien "Specialfremstillet vare" i Forbrugeraftaleloven er der ikke fortrydelsesret på produktet. Jf. forbrugeraftaleloven §18, stk. 2. (3), fortrydelsesretten gælder ikke for: "3) levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg".   


Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.


Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Unmute Greetings ApS at vurdere varens stand.



Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation. Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede, da du købte produktet. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Unmute Greetings ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.  Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. 


Klagemuligheder Klager over produkter kan sendes til: team@unmutegreetings.dk 


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

www.forbrug.dk For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu Ved klage skal vores email adresse angives: team@unmutegreetings.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.